• Attention: Register today to view CanesInSight Ad-Free for 7 days.

UM offers 2022 WR Jacolby Spells

No_Fly_Zone

Not a scientist or engineer
Joined
Dec 28, 2016
Messages
5,345
Its a wishy washy recruitment. Bruh Im 22 years old I can tell you first hand yall old heads really be giving these kids too much leeway when it comes to **** like this. At 18 a man knows damn well what he wants. This isnt a kid at itsugar tryna pick out candy while keeping the bag under 2 pounds. This kid is flirting with a bunch of schools telling them he going there as well as here while in the meantime telling every one in his camp that UGA is his dream school and that he would go there if they pushed hard. Why in the world would I trip over this kid when kids like Graves and Rogers are showing nothing but love to us and they not even from SOFLO? Staff still gotta recruit him cause thats they job but me as a fan would rather not get invested into this kid till the ink dry. I learn this lesson over and over every year some of these kids are not worth the attachment.

Portions of your brain -- including the prefrontal cortex, which is critical for impulse control, judgment, and risk-taking behavior -- aren't fully mature and developed until about 25 years old. That's not a diss from some oldhead, that's fvcking neuroscience. So, no, I don't think these teenagers always know WTF they are doing.



 

Cuban-Cane

Recruit
Joined
Feb 7, 2018
Messages
6,051
When I was 22 years old I got to fvvkk a 39 year old cougar. It changed my whole perspective in life. Give a try, young man. If it’s the right one, she’ll teach you life experiences you thought were not possible. 😂😂😂

80s car GIF
My man im a 22 year old lightskin curly haired latino who lives in Miami in 2021. A 40 year old cougar is just brunch to me :ROFLMAO:
 

Cuban-Cane

Recruit
Joined
Feb 7, 2018
Messages
6,051
Portions of your brain -- including the prefrontal cortex, which is critical for impulse control, judgment, and risk-taking behavior -- aren't fully mature and developed until about 25 years old. That's not a diss from some oldhead, that's fvcking neuroscience. So, no, I don't think these teenagers always know WTF they are doing.



Bro first of all i appreciate that but its 2 pm on a Wednesday and im not about to read all that. Apart from that, Im not telling you spells knows what is the correct decision to make Im telling you that im 99% sure that he knows what he wants and what hes looking for way more than yall give him credit for.
 

No_Fly_Zone

Not a scientist or engineer
Joined
Dec 28, 2016
Messages
5,345
Bro first of all i appreciate that but its 2 pm on a Wednesday and im not about to read all that. Apart from that, Im not telling you spells knows what is the correct decision to make Im telling you that im 99% sure that he knows what he wants and what hes looking for way more than yall give him credit for.
That's fair, but to a point. A lot of what "he knows he wants" today vs. what "he knows he wants" in six months will be different. That's just part of life, but especially in those teenage years. What we want changes over time, but it changes more often the younger we are. Which makes sense: it's hard to make up your mind when your own damn mind is still growing and developing.
 

RightSaidFred

Senior
Joined
Jun 29, 2018
Messages
3,213
Nobody picks West Virginia over Miami. Period.

If any Florida kid commits to West Virginia, it's because Miami had other kids higher on the board, OR it's because their grades are bad.

That's the only possibility. Kids CHOOSING West Virginia over Miami just doesn't happen. And it isn't happening now.
 

Odin

Junior
Joined
May 19, 2012
Messages
2,467
Nobody picks West Virginia over Miami. Period.

If any Florida kid commits to West Virginia, it's because Miami had other kids higher on the board, OR it's because their grades are bad.

That's the only possibility. Kids CHOOSING West Virginia over Miami just doesn't happen. And it isn't happening now.
Last one I can remember is Ivan McCartney in 2010.
 

Hoyacane1620

All American
Joined
Feb 3, 2018
Messages
10,612
Spells just on live instagram with Footballville guy. Said he is committing on August 1. Visiting Indiana next week and Syracuse June 25th.

He was asked what he liked about WVA - he said he liked all the mountains - that was really different. And he said it was a real family atmosphere up there. He also said he thinks he really fits into their defense - it's perfect for him.
 

Ziggy

Junior
Joined
Jan 28, 2012
Messages
3,772
Spells just on live instagram with Footballville guy. Said he is committing on August 1. Visiting Indiana next week and Syracuse June 25th.

He was asked what he liked about WVA - he said he liked all the mountains - that was really different. And he said it was a real family atmosphere up there. He also said he thinks he really fits into their defense - it's perfect for him.
So over all this WVU BS lol. Get me to August 1st. If he chooses WVU, IU, or Cuse over us it's because his offer wasn't committable.
 

Zbrod95

Fire Manny Mamaguebo
Joined
Dec 13, 2015
Messages
17,906
So over all this WVU BS lol. Get me to August 1st. If he chooses WVU, IU, or Cuse over us it's because his offer wasn't committable.
I honestly wouldn’t be surprised. He’s a talented kid but A) numbers are really tight B) Graves and Rogers both are really long guys(that’s not including Fagans) C) Graves, Rogers, and Fagans right now are better CBS and probably have higher ceilings too.

I told you guys. He was basically a WR last year. They could give 2 fucks if he’s playing CB at the 7 v. 7 paddy cake camps. It’s not real football. He’s 2 years away from being a legit CB. Graves, Rogers, and Fagans aren’t. He’s a talented kid but if you feel you’re getting those 3...
 
Top