Scary thing about this team

tcgrad1014

All-ACC
Joined
Nov 5, 2011
Messages
13,524
Completely dominated a legit top 15 opponent and still haven't put a complete game together. Without Rosier's 3 picks, we could have been looking at a 40-0 type final.
 
Advertisement

frostycane

Junior
Joined
Jan 16, 2012
Messages
2,768
Yeah they showed last night that their best is pretty dang good. Which is nice because it’s going to be required from here on out. They will be getting everyone’s best shot now. Not that we don’t always. Has a kicker missed a kick against us yet?
 

Consigliere

All-American
Joined
Feb 2, 2012
Messages
21,927
Completely dominated a legit top 15 opponent and still haven't put a complete game together. Without Rosier's 3 picks, we could have been looking at a 40-0 type final.

I agree. Still making too many dumb mistakes and bad decisions.

With that said, whatever you call this performance ___________ (insert word here) , it wasn't really that close.
 

QuattroCane

Junior
Joined
Jul 21, 2016
Messages
4,330
Yeah they showed last night that their best is pretty dang good. Which is nice because it’s going to be required from here on out. They will be getting everyone’s best shot now. Not that we don’t always. Has a kicker missed a kick against us yet?

Dude was 1-10 on 50+ or something like that...until last night, unreal. Woulda been good from 60. The law of averages is gonna be on our side vs ND.
 

brock

All-American
Joined
Dec 4, 2011
Messages
39,154
We had multiple true freshman playing big time minute
Jeff Thomas, deejay dallas, navaughn donaldson on O
Bandy, carter, smith, Garvin on D. Crazy young team but talented
 

JHallCanes

2028 is our year
Premium
Joined
Nov 3, 2011
Messages
31,302
Completely dominated a legit top 15 opponent and still haven't put a complete game together. Without Rosier's 3 picks, we could have been looking at a 40-0 type final.
Agreed.

Im especially looking forward to [MENTION=5374]HurricaneVision[/MENTION] post this week.
 

ShadowSpring

Junior
Joined
Oct 13, 2017
Messages
4,944
I love the ferocity the d played with on the last drive. They wanted to punish Va Tech. It was bad ass and imagine if they can focus all that rage for 60 mins......
 

BODESLAM

Dade Co Dirty
Premium
Joined
Jul 10, 2012
Messages
663
Completely dominated a legit top 15 opponent and still haven't put a complete game together. Without Rosier's 3 picks, we could have been looking at a 40-0 type final.

AGREED...BUT A "COMPLETE GAME" IS ALSO WHAT THE MEDIA USES TO SPIT THEIR VENOM AT US TO HOLD US DOWN....ON THE FLIP, THIS TEAM IS ABSOLUTELY SCARY / GOOD ENOUGH TO FLIP THE SWITCH AND "TURN IT ON" WHEN THEY NEED TO....AFTER LAST NIGHT AND THE PREVIOUS 4TH QRTR COME BACKS THIS YEAR, THE MEDIA SHOULD KNOW THAT NOW TOO....
 
Advertisement

Colombie

Junior
Joined
Oct 6, 2012
Messages
4,611
Said it last week. We all know that this team is not perfect and is making mistakes. But they are still finding various ways to win and are fighting 'til the very end in each game.

We may not be the best team in the country. Heck , we may not be the best team in the ACC.

However, we can beat any team in the country if we continue to play our asses off.
College football better take note.
 

GenericYesMan

Junior
Joined
Jul 27, 2017
Messages
1,256
Yeah they showed last night that their best is pretty dang good. Which is nice because it’s going to be required from here on out. They will be getting everyone’s best shot now. Not that we don’t always. Has a kicker missed a kick against us yet?

Nope. 17/17 on the year and counting.
 

Gatorhater

All-American
Joined
May 17, 2013
Messages
17,211
Completely dominated a legit top 15 opponent and still haven't put a complete game together. Without Rosier's 3 picks, we could have been looking at a 40-0 type final.

I agree. Still making too many dumb mistakes and bad decisions.

With that said, whatever you call this performance ___________ (insert word here) , it wasn't really that close.

Not TOO many cause we are undefeated. My take away is that we can and are getting better every week with a lot of ceiling above us. Bama and Clemson peaked already and are waiting to get the crap beat out of them by the growing Cat 5.
 
Top