• Attention: Register today to view CanesInSight Ad-Free for 7 days.

Baez

Liberty City El

Dejazmach
Joined
May 14, 2016
Messages
18,887
Another reason why I love Baez... He's relentless with his Gaytor bashing.

Our fans should follow suit, I absolutely fuckin hate them got damn Gaytors, their dumb fuckin fans & their bhitch azz punk players.

I hate FSU a lot too, but it's lil different with the gaytors because they are so fuckin scary bruh... The biggest pussys in all of sports.

Just straight up suckas fam, especially that **** ngga Hova, he talks so much **** on Twitter about Miami, on God if I ever catch that clown in public Ima slide on'em!
 

superman

Redshirt Freshman
Joined
Jul 16, 2013
Messages
435
giphy-downsized-large.gif
 

wherrera8

Senior
Banned
Joined
Jan 21, 2013
Messages
4,196
Another reason why I love Baez... He's relentless with his Gaytor bashing.

Our fans should follow suit, I absolutely ****in hate them got damn Gaytors, their dumb ****in fans & their bhitch azz punk players.

I hate FSU a lot too, but it's lil different with the gaytors because they are so ****in scary bruh... The biggest ****s in all of sports.

Just straight up suckas fam, especially that **** ngga Hova, he talks so much **** on Twitter about Miami, on God if I ever catch that clown in public Ima slide on'em!

Bruh what's gotten into you my dude? You been snappin with no warning lately fam! Lol cracks me up but you good?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Liberty City El

Dejazmach
Joined
May 14, 2016
Messages
18,887
Another reason why I love Baez... He's relentless with his Gaytor bashing.

Our fans should follow suit, I absolutely ****in hate them got damn Gaytors, their dumb ****in fans & their bhitch azz punk players.

I hate FSU a lot too, but it's lil different with the gaytors because they are so ****in scary bruh... The biggest ****s in all of sports.

Just straight up suckas fam, especially that **** ngga Hova, he talks so much **** on Twitter about Miami, on God if I ever catch that clown in public Ima slide on'em!

Bruh what's gotten into you my dude? You been snappin with no warning lately fam! Lol cracks me up but you good?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Lol always bro! I've just been amped since we got Lingard & I really can't stand UF! Lol
 

OriginalCanesCanesCanes

All-ACC (#1 most reproted porster on CIS)
Joined
Feb 7, 2013
Messages
26,110
[TWEET]830196657123901440[/TWEET]



Translation: Gators be careful when you cross us.

He ain't playing. He's legit pissed about something.

That roly poly gator-pimping hillbilly, Zach Abolverdi, was squawking on Twitter today that the Miami coaches either started or spread the Homestead rumors to recruits. Of course, he's the only writer saying that. It's a lie by the gator coaches. I'm 100% sure that pig was told that by the turd coaches and never actually confirmed it with recruits.
 
Last edited:
Top