CanesInSight - Highlights: 2019 Sam Brooks vs. Columbus
  • Highlights: 2019 Sam Brooks vs. Columbus

    2019 edge rusher Samuel Brooks has had a productive start to his junior season. He continues to show that he can play against both the run and the pass. Here are his highlights against Columbus.

    This article was originally published in forum thread: Highlights: 2019 Sam Brooks vs. Columbus started by Peter Ariz View original post
    Comments 17 Comments
    1. Peter Ariz's Avatar
      Peter Ariz -
      I say it every time I watch him but this guy is a top 3 kid in 2019 down here no doubt in my mind. Will be so active in Diaz's scheme
    1. BBBBB's Avatar
      BBBBB -
      He's gonna be at sean Spence level when he's a senior and he's gonna come in to UM to take over after the 3 sophomore ballers go to the league.

      Sent from my SM-G900T using Tapatalk
    1. Peter Ariz's Avatar
      Peter Ariz -
      BBBBB said: View Post
      He's gonna be at sean Spence level when he's a senior and he's gonna come in to UM to take over after the 3 sophomore ballers go to the league.

      Sent from my SM-G900T using Tapatalk
      He's a freaky athlete though, which Spence was not. This guy tests very well
    1. Liberty City El's Avatar
      Liberty City El -
      He's the best LB in Dade & the #1 player in the #Surge19 class imo.

      Freak athlete with a great frame that will develop into a 6'2/3 200+lbs savage once he gets to Miami.

      Long arms, crazy speed & natural dip on the pass rush, he just gets to the ball & can absolutely lay the wood.

      He's Lil Dred's younger brother too & Dred been doing music with Chad Thomas for years now.
    1. gcane44's Avatar
      gcane44 -
      Ryan Shazier 2.0
    1. AUcane's Avatar
      AUcane -
      How fast is his speed?
    1. Dwinstitles's Avatar
      Dwinstitles -
      AUcane said: View Post
      How fast is his speed?
      kid looks like he can move on tape, look like mat thomas cj mosley telvin smith type......................... @Peter Ariz @Liberty City El damn hes that highly touted? whos after him and what prospects do u compare him too
    1. Liberty City El's Avatar
      Liberty City El -
      AUcane said: View Post
      How fast is his speed?
    1. Dwinstitles's Avatar
      Dwinstitles -
      Liberty City El said: View Post
      AUcane said: View Post
      How fast is his speed?
      plenty fast
    1. Bennubird's Avatar
      Bennubird -
      You'd place him ahead of an interior defensive lineman? That's who I have at the top of our board.

      Liberty City El said: View Post
      He's the best LB in Dade & the #1 player in the #Surge19 class imo.

      Freak athlete with a great frame that will develop into a 6'2/3 200+lbs savage once he gets to Miami.

      Long arms, crazy speed & natural dip on the pass rush, he just gets to the ball & can absolutely lay the wood.

      He's Lil Dred's younger brother too & Dred been doing music with Chad Thomas for years now.
    1. LoyalCane24's Avatar
      LoyalCane24 -
      The West back???

      Look how fast their defense is damn...

      Rootin for them vs IMG later this year tutu atwell is great and it looks like they have a great d fast miami style!
    1. Brooklyndee's Avatar
      Brooklyndee -
      I'm curious how much of nate he has in him. Personally I love nate & think as a player he was a monster.But damn if he wasn't OCASIONALLY (shall we say)difficult with his teammates. With him & Al you either grew from the attention or you shriveled up & paid for lunch more often than not. Lmao
    1. the23Watcher's Avatar
      the23Watcher -
      Brooklyndee said: View Post
      I'm curious how much of nate he has in him. Personally I love nate & think as a player he was a monster.But damn if he wasn't OCASIONALLY (shall we say)difficult with his teammates. With him & Al you either grew from the attention or you shriveled up & paid for lunch more often than not. Lmao
      webster?
    1. losdogcane's Avatar
      losdogcane -
      the23Watcher said: View Post
      Brooklyndee said: View Post
      I'm curious how much of nate he has in him. Personally I love nate & think as a player he was a monster.But damn if he wasn't OCASIONALLY (shall we say)difficult with his teammates. With him & Al you either grew from the attention or you shriveled up & paid for lunch more often than not. Lmao
      webster?
      Brooks
    1. Brooklyndee's Avatar
      Brooklyndee -
      the23Watcher said: View Post
      Brooklyndee said: View Post
      I'm curious how much of nate he has in him. Personally I love nate & think as a player he was a monster.But damn if he wasn't OCASIONALLY (shall we say)difficult with his teammates. With him & Al you either grew from the attention or you shriveled up & paid for lunch more often than not. Lmao
      webster?
      Yeah. Maybe I'm wrong(which I hope someone will tell me if I am) but I was told he's nate Webster's nephew. Pete, D am I wrong?
    1. the23Watcher's Avatar
      the23Watcher -
      Brooklyndee said: View Post
      the23Watcher said: View Post
      Brooklyndee said: View Post
      I'm curious how much of nate he has in him. Personally I love nate & think as a player he was a monster.But damn if he wasn't OCASIONALLY (shall we say)difficult with his teammates. With him & Al you either grew from the attention or you shriveled up & paid for lunch more often than not. Lmao
      webster?
      Yeah. Maybe I'm wrong(which I hope someone will tell me if I am) but I was told he's nate Webster's nephew. Pete, D am I wrong?
      nate brooks
    1. Brooklyndee's Avatar
      Brooklyndee -
      the23Watcher said: View Post
      Brooklyndee said: View Post
      the23Watcher said: View Post
      Brooklyndee said: View Post
      I'm curious how much of nate he has in him. Personally I love nate & think as a player he was a monster.But damn if he wasn't OCASIONALLY (shall we say)difficult with his teammates. With him & Al you either grew from the attention or you shriveled up & paid for lunch more often than not. Lmao
      webster?
      Yeah. Maybe I'm wrong(which I hope someone will tell me if I am) but I was told he's nate Webster's nephew. Pete, D am I wrong?
      nate brooks
      Gracias compare. Considering how short both of them are he's already out grown either of em.